Організація вантажоперевезень
Portage
Організація вантажоперевезень по Києву
Замовлення машини для перевезень - автопарк Portage

Інфографіка: класифікація та види вантажного автотранспорту

Вантажний автотранспорт

Оренда вантажного автотранспорту - це зручно. Який вантажний автомобільний транспорт замовити?

Вантажний автотранспорт класифікують і вибирають за різними критеріями.
У цій статті ми наведемо основні ознаки поділу на види, покажемо це в вигляді наочної інфографіки та перерахуємо головні характеристики автомобілів для вантажних перевезень в Києві.

 

Які види вантажної автомобільної техніки можна зустріти на дорогах України?

Грузовой автотранспорт инфографика

Вантажні автомобілі

До цього виду машин належать автомобілі, кузов яких разом з кабіною закріплюється на несучій рамі машини. Такий вид автотехніки називають «вантажівки». Вантажівки діляться залежно від типу кузова на фургони та бортові машини.

Бортові автомобілі

Бортова вантажiвка - це автомобіль, об'єднаний в конструкції з відкритою кузовною частиною. Таку техніку використовують найчастіше для перевезень будівельних матеріалів або вантажів, транспортування яких не вимагає особливих умов.

Фургони

Фургон - це автомобіль, конструктивно об'єднаний з кузовом закритого типу або тентованим, в одне ціле. Від бортового автомобіля фургон відрізняється повністю закритою кузовною частиною. Такий транспортний засіб може перевозити більше різноманітного вантажу в порівнянні з бортовим. Фургони бувають з ізотермічними кузовами, з кузовами, обладнаними холодильною машиною (рефрижератори). Автомобілі-фургони використовують для транспортування продуктів з обмеженим терміном зберігання і вантажі, що вимагають особливих умов при перевезенні.

Тягачі

Тягач є самохідною транспортную одиницею з двигуном. Тягачі застосовуються для буксирування причіпних видів техніки, напівпричепів і причепів. Існує і таке поняття, як «сідельний тягач». Під ним мається на увазі тягач, що створений для буксирування напівпричіпного конструкцій за допомогою сідельно-зчіпного пристрою. Сідельний тягач - більш досконала техніка в порівнянні з зічленованими з кузовній частині видами автомобілів. Така техніка відрізняється великою маневреністю, високою вантажопідйомністю, з її допомогою можна зручно транспортувати довгомірні вантажі. До того ж тягач легко замінюється при поломці, і вантаж при цьому не перевантажується на іншу техніку.

Причепи

Причепом називають транспортний засіб без власного двигуна. Він пересувається в складі техніки, тобто формує «автопоїзд». Причіп спирається не на тягач, як напівпричіп, а на свої колісні осі. Причіп використовують при транспортуванні різних видів вантажів.

Залежно від призначення причепи ділять на:

  • бортові;
  • самосвальні;
  • напівпричепи;
  • рефрижераторні;
  • ізотермічні;
  • інші види причепів.

Найчастіше причіп застосовують як доповнення до напівпричіпа в разі необхідності транспортування вантажу великого обсягу автопоїздом. При цьому причіп з'єднується з напівпричепом.

Напівпричепи

Напівпричепи - це різновид причепів, але на відміну від останніх, вони спираються на тягач за допомогою зчіпного механізму, завдяки якому й приводяться до руху. Головною їх перевагою перед фургонами і вантажними автомобілями, об'єднаними конструктивно з кузовною частиною, є те, що можна завжди швидко замінити «голову» тягача, якщо, наприклад, трапиться поломка. При цьому немає необхідності в розвантаженні-завантаженні вантажу. Крім цього, напівпричіп перед звичайним причепом має і таку перевагу, як більш швидка і проста зчіпка «голови» автомобіля з відомою частиною. Описані переваги дають пояснення популярності напівпричепів перед іншими видами транспортних засобів. До того ж велика вантажопідйомність, відмінна маневреність, можливість транспортування довгомірних і негабаритних вантажів - це незаперечні переваги напівпричепів.

Стандартного типу напівпричепи оснащені двома або трьома осьовими елементами. Як правило, одна вісь підйомна і задіюється тільки при транспортуванні дуже важких вантажів. Ця особливість дає можливість помітно знижувати знос гуми, коли автомобіль пересувається порожняком або транспортує вантаж з малою вагою.

Напівпричіп може бути:

  • тентованим;
  • бортовим;
  • рефрижераторним;
  • у вигляді цистерни;
  • трала;
  • платформи;
  • самоскида, іншого виду.

Класифікація техніки за типом кузовної частини

Кузов автомобіля для перевезення вантажів є його невід'ємною частиною. Кузов кріпиться на рамі машини. Незалежно від типу вантажної транспортної одиниці, кузова класифікуються за їх призначенням:

Бортові

Бортові - найстаріші конструкції вантажних авто. Такий кузов являє собою платформу, закриту з чотирьох сторін бортами. Під час навантаження / розвантаження борти можуть відкидатися.

Тентовані

Тентовані - є модифікацією бортового кузова з встановленням спеціальних елементів, на яких кріпиться тент, що закріплюється шнурівкою. Подібне конструкційну рішення дозволяє транспортувати різного типу вантажі з захистом їх від впливів навколишнього середовища. Існують тентовані причепи, напівпричепи та вантажівки, які можуть відрізнятися один від одного способом навантаження, найзручніший і найпопулярніший з яких - завантаження ззаду. Але найчастіше зустрічаються і кузова з можливістю бічного і верхнього завантаження або з можливістю розтентування (зняття стійок кріплення тенту), що дозволяє поліпшити зручність вантажно-розвантажувальних робіт і скоротити час на них.

Суцільнометалеві

Від напівпричепів суцільнометалеві кузова відрізняються наявністю металевих стінок. Це в рази збільшує міцність кузовної частини, а встановлені на ній металеві двері зберігають вантаж, що перевозиться, від розкрадання. Але подібне конструктивне виконання кузовної частини призводить до обмеження способів навантаження-розвантаження.

Ізотермічні

Ізотермічний вид кузова - це кузовна конструкція, виготовлена ​​на базі суцільнометалевої, завдяки проклеюванню на стінах теплоізоляційних матеріалів. Таке рішення дозволяє зберігати внутрішнє середовище кузова від різких температурних перепадів, наприклад, якщо автомобіль рухається під палючими сонячними променями. Це забезпечує створення необхідних умов для перевезення вантажів, для яких шкідлива висока температура.

Рефрижератори

Рефрижератор є вдосконаленим ізотермічний кузов, що комплектуються холодильним агрегатом. У рефрижераторах підтримується заданий температурний режим. Діапазон температурного режиму буде залежати від класу рефрижератора. Існує 6 класів рефрижераторів:
клас А - від + 12°C до 0°C;
клас В - від + 12°C до -10°C;
клас С - від + 12°C до-20°C;
клас D - менше або відповідає + 2°C;
клас Е - менше або відповідає -10°C;
клас F - менше або відповідає -20°C.

Транспортування вантажів за допомогою рефрижераторів більш витратне порівняно з іншими видами автомобілів, тому що в них постійно працює холодильний агрегат, що призводить до збільшення витрат ПММ.

Цистерни

Цистерни використовуються для перевезення рідких, сипучих, дрібно-дисперсійних і газоподібних видів вантажів. Цистерни виготовляють зі сталі або алюмінію. Алюмінієві цистерни легші в порівнянні з металевими, не піддаються корозійним процесам, їх стінки не треба вкривати спеціальним покриттям. Плюс до всього цистерни з алюмінію зберігають свої параметри при низьких температурах.

За своєю формою цистерни поділяються на 3 типи:

  • круглі;
  • в формі еліпса;
  • в формі «валізи».

Кожна форма має свої переваги. Наприклад, кругла цистерна дуже міцна в плані тиску вантажу на її стіни. Цистерна в формі еліпса дуже компактна по висоті і також досить міцна. А цистерна, виконана в формі «валізи», має центр ваги, зміщений до нижньої її частини, тому вона стійка до перекидання на крутих дорожніх віражах.

Крім того, цистерни бувають з однією або безліччю секцій. Багатосекційні конструкції включають кілька, ізольованих один від одного відділень, кожне з яких оснащено своїм люком, клапаном і зливним-наливним шляхом для зливу або заправки цистерни. Застосування нижнього наливного шляху дає можливість швидше заливати / виливати рідини, що характеризуються піноутворенням і утворенням бульбашок, і дозволяє уникати випаровування, витоку речовин. Для здійснення контролю рівня заливки використовуються електронні пристрої (датчики), розміщені всередині цистерни.

Деякі модифікації цистерн забезпечуються насосами, за допомогою яких проводиться злив речовини. З метою збереження температури речовин, що перевозяться, цистерни часто оснащують «паровими сорочками», які представляють собою камеру, яка оточуєвсю цистерну. Через таку камеру-сорочку проходить гаряча пара. З метою підтримки необхідної температури в зимовий період в цистернах використовують також ТЕНи. Коли цистерни заправляються в повному обсязі, є ризик їх перекидання через биття рідини об стінки під час зміні швидкості автомобіля і його напрямки руху. Для того щоб зменшити силу удару рідин об стінки, в цистернах встановлюють поперечні хвилерізи. В цьому відношенні багатосекційні конструкції кращі, бо завдяки розділеній за обсягом речовини, сила його гідравлічного удару на кожну стінку істотно знижується.

Крім цього, є ще багато пристосувань і пристроїв на цистернах, що використовуються для більш зручного і правильного переміщення вантажів різного характеру. Наприклад, на цистерни для транспортування нафтопродуктів часто встановлюються роздавальні пістолети, забезпечені лічильником і так далі.

Самоскиди

Даний тип автотехніки виготовляється у вигляді суцільнометалевого бортового кузова (відкритого) з гідравлічним механізмом, призначеним для автоматичного вивантаження вантажу. У самоскидах ззаду є борт, що кріпиться на верхніх шарнірах і автоматично відкривається під час нахилу кузова, під дією сили власної ваги. Використовуються самоскиди найчастіше для перевезення сипучих будівельних вантажів, таких як: щебінь, пісок, цегла, інше.

Платформи і низькорамні трали

Платформа або різновид даної конструкції - це низькорамний трал, являє собою спеціалізовану вантажну автотехніку для транспортування великовагових і негабаритних вантажів. Подібна техніка відрізняється підвищеною вантажопідйомністю (до 200 т) і наявністю спеціальних кріпильних конструкцій. Виходячи з типу вантажів, що перевозяться, застосовуються різні елементи кріплення. Наприклад, платформи, на яких перевозятьс автомобілі або інша техніка, оснащуються підйомними механізмами для більш легкого завантаження.

Тралами називають платформи, за допомогою яких перевозять техніку, машини,обладнання, трубовози, лісовози, інше.

Бажаємо вдалих поїздок, безпечних маршрутів і надійних партнерів! Замовити вантажний автотранспорт для перевезення можна у наших менеджерів +38 (067)900-67-50

Наш диспетчер відповість на всі Ваші запитання. Телефонуйте:
(097) 300-80-40

Замовлення оперативного прорахунку вартості перевезення

Катерина
Катерина
менеджер

Я кожен день спілкуюся з клієнтами, і один і найважливіших питань - скільки коштуватиме перевезення?

Для того, щоб відповісти на це питання, нам потрібно уточнити багато деталей: габарити вантажу, кілометраж, час перевезення і т.д. Замовте зворотній дзвінок і ми оперативно передзвонимо вам і допоможемо оформити замовлення на перевезення.






капча

Оцінити орієнтовну вартість:

0.00грн.
Потрібна більш повна оцінка? Дивіться тарифи
Потрібно вибрати авто? Дивіться автопарк

Зробити замовлення:





капча
Наш диспечер відповість на всі Ваші запитання. Телефонуйте: +38 (097) 300-80-40

Замовити перевезення

Заповніть, будь ласка, форму нижче -
і ми обов'язково Вам передзвонимо.

Клиент захотел временно убрать капчу
капча

Вам передзвонити?

Заповніть, будь ласка, форму нижче -
і ми обов'язково Вам передзвонимо.






капча