Терміновий офісний переїзд: 5 помилок керівника

Терміновий офісний переїзд - морально важкий процес для колективу. Кожному керівнику необхідно створити комфортні умови для правильного переїзду і швидкої адаптації співробітників в новому приміщенні. Співробітники важко звикають до нового офісу, що призводить до психологічного дискомфорту. Це загрожує дезорганізацією роботи й можливо навіть звільненням.
Рекомендуємо вам зробити офісний переїзд менш болючим для працівників вашої фірми. Як?
Найоптимальніший варіант - влаштувати корпоратив на честь переїзду. Така вечірка розслабить ваших співробітників і морально налаштує їх на роботу в новому приміщенні.
Ще один варіант - дайте співробітникам відгул або влаштуйте незапланований вихідний.
Керівник повинен подбати про те, щоб робоче місце співробітника було комфортним. Перевірте, щоб не було перебоїв з інтернетом і телефонним зв'язком, щоб дроти від комп'ютера не заважали працівникові. Переконайтеся, що робоче місце є зручним для співробітника і що у нього є всі канцелярське приладдя. Якщо працювати комфортно, працівник швидше пройде процес адаптації до нового помешкання та буде плідно працювати на благо вашої фірми.
Дуже часто керівники здійснюють 5 поширених помилок при терміновому переїзді офісу. Ці помилки призводять до псування або втрати майна вашої компанії, а також до підриву морально-психологічного настрою колективу.
Помилки керівників: як їх уникнути
- найпоширеніша помилка - робити переїзд силами співробітників своєї фірми. Виявиться, що пакувальних матеріалів не вистачає, речі не поміщаються у вантажівку і т.д. Крім того, у співробітників відсутні навички виконання подібних робіт, від чого зростає загроза травм. За умов непрофесіоналізму меблі та техніка будуть пошкоджені.
Порада: зверніться за допомогою в професійну компанію з організації вантажоперевезень. Співробітники транспортної компанії допоможуть вам організувати офісний переїзд і обрати вантажний автомобіль для перевезення. Вантажники виконають роботу, використовуючи необхідне обладнання і пристосування.
- відсутність чіткої схеми, що і де буде розставлено в новому приміщенні.
Порада: створіть схему, яка вказує, на якому місці в новому приміщенні повинні знаходитися меблі та техніка. Складіть список предметів, які потрібно перевозити, і маркуйте кожну коробку.
непідготовленість переїзду. Коли переїзд терміновий і незапланований виникає проблема знайти хороших вантажників і відповідний транспорт за доступними цінами. За терміновість вантажники запросять суму більше, ніж робота коштує насправді.
Порада: починайте підготовку до переїзду за місяць до моменту переїзду.
відмова від страхових послуг при перевезенні дорогих предметів або обладнання. У процесі перевезення можна пошкодити цінний вантаж.
Порада: рекомендуємо звернутися в страхову компанію і скористатися страховкою. Це не потребує великих фінансових витрат, проте гарантує безпеку ваших речей.
недостатній рівень організації. Сюди можна віднести: відсутність пропусків у новий офіс, відсутність працівника, відповідального за контроль вантажно-розвантажувальних робіт і т.д.
Порада: плануйте переїзд і складіть список майна. Призначте співробітника, який буде контролювати переїзд.
Не робіть цих поширених помилок - і ваш офісний переїзд виявиться легким процесом, яким би терміновим він не був.





Замовлення оперативного прорахунку вартості перевезення

Я кожен день спілкуюся з клієнтами, і один і найважливіших питань - скільки коштуватиме перевезення?
Для того, щоб відповісти на це питання, нам потрібно уточнити багато деталей: габарити вантажу, кілометраж, час перевезення і т.д. Замовте зворотній дзвінок і ми оперативно передзвонимо вам і допоможемо оформити замовлення на перевезення.